En aquest capítol reflexiono sobre els discos sol·licitats, és a dir, aquells temes, cobertures que s’han de fer per compromís, perquè ens ho demana el director/a o l’anunciant més important. Com els hem de gestionar els periodistes, i en especial els càrrecs intermedis?
Enllaços:
-Obituari de Josep Maria Flores
https://www.elpuntavui.cat/comunicacio/article/20-comunicacio/2356318-adeu-a-en-flores-el-periodista-apassionat.html
-Entrevista a Lluís Canut
https://comunicacio21.cat/entrevistes/lluis-canut-veient-qui-signa-una-primicia-del-barca-se-sap-quin-directiu-ha-fet-la-filtracio/
-Exemple de ‘branded content’ + clickbait
https://www.elperiodico.com/es/economia/20231022/nuevo-descuento-40-centimos-gasolina-dv-93549118
-La Directa, premi Barnils d’investigació
https://directa.cat/tag/espionatgedestat/
-Irregularitats a les obres del Camp Nou
https://www.elperiodico.com/es/economia/20231120/video-camp-nou-denuncias-explotacion-laboral-94842223
-Periodisme i salut mental
https://www.report.cat/salut-mental-periodistes-periodisme/
-Documental ‘Allà on fa més mal’
https://www.ccma.cat/3cat/alla-on-fa-mes-mal/video/6251466/
Quant a l'autor